onsdag 20 augusti 2008

Skoldag nummer 2 , allt flytter på !

Helt okej dag i skolan faktiskt fortfarande lite spänt så efter som man inte känner alla så bra. Men det blir säkert skit bra sen. Idag började jag 09.35 med matte hade typ sån diagnos, det gick inte alls bra! Efter det hade vi lunch köttfärsås mycket gottit. Sista lektionen som även var andra då hade vi Svenska rolig lektion. Haha ja så har min skoldag idag sett ut rätt soft men tyvärr inte så imorgon börjar 08.00 får gå upp klockan 05.00 efter som min tåg är helt off ! Sen inte hemma förens vid 4 a tiden tror jag. En känsla som jag inte kunnat förstå en det är att jag och Katte kommer träffas 5 dagar i veckan nu :O i 3 år typ ! Rätt sjuk tanke nu behöver vi inte planera vår vänskap längre. Puss på det ! Ha det najs Hajz <3

Inga kommentarer: